• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Formule in Excel 2003 #naam en in 2010 werkt ie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

spaarie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 jul 2011
Beste helpers,

Ik weet het.... beetje omslachtige formule, maar hij doet het! Of toch ook niet.....

In Excel 2010 loopt ie als een zonnetje. In Excel 2003 geeft de formule #NAAM.

Code:
=ALS('Sollicitatieformulier TBK'!$C$23>0;(ALS('Sollicitatieformulier TBK'!C16="Man";"De heer";"De mevrouw"));(ALS('Sollicitatieformulier KDB'!C16="Man";"De heer";"De mevrouw")))&" "&ALS('Sollicitatieformulier TBK'!$C$23>0;'Sollicitatieformulier TBK'!C6;'Sollicitatieformulier KDB'!C6)&", geb: "&TEKST(ALS('Sollicitatieformulier TBK'!$C$23>0;'Sollicitatieformulier TBK'!C12;'Sollicitatieformulier KDB'!C12);"dd-mm-jjjj")&", wonende te "&ALS('Sollicitatieformulier TBK'!$C$23>0;'Sollicitatieformulier TBK'!C10;'Sollicitatieformulier KDB'!C10)&" hierna aan te duiden als werknemer,"

Waarom? waarom? waarom? Kan iemand mij dit vertellen????

Het ligt niet aan Excel 2003 in ieder geval, want bij mij doet-ie het. Heb je wel een Nederlandstalige Excelversie van 2003, gezien de Nederlandstalige formule?;)

Zo er komt nog eens reactie op haha!

Maar het systeem waar 2003 gedraaid wordt is ook de Nederlandse versie. Maar goed, het doet er niet heel veel toe meer, want het 2003 systeem wordt vervangen voor 2010 eind deze week. Als ie weer #NAAM geeft gooi ik hem uit het raam ;)

Bedankt voor je reactie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan