• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Formule in formule?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Demeter

Verenigingslid
Lid geworden
24 mei 2006
Berichten
1.659
Ik wil graag het aantal A's in een regel tellen met onderstaande formule.
Gekoppeld aan een naam in blad2 (tevens staat deze naam in blad1 in cel B5).
Nu wil ik graag het rij nummer van waar deze naam staat in de formule proppen mbv vergelijken. Deze formule geeft de juiste regelnummer weeer alleen strand ik in mijn poging om deze te gebruiken in mijn formule (snap je het nog?)

Code:
=AANTAL.ALS('Werkoverleg - Toolboxmeeting'!F & VERGELIJKEN($B5,'Werkoverleg - Toolboxmeeting'!$A$7:$A$47,0)+6 & :CK & VERGELIJKEN($B5,'Werkoverleg - Toolboxmeeting'!$A$7:$A$47,0)+6,"A")

Eigenlijk in het kort: hoe kan ik in onderstaande formule mijn vergelijking mee nemen?


Bedankt,
Ferenc
 
Voilà

=AANTAL.ALS(VERSCHUIVING('Werkoverleg - Toolboxmeeting'!$A$7;VERGELIJKEN($B5;'Werkoverleg - Toolboxmeeting'!$A$7:$A$47;0)-1;5;1;84);"A")

Wigi
 
Laatst bewerkt:
Voilà

=AANTAL.ALS(VERSCHUIVING('Werkoverleg - Toolboxmeeting'!$A$7;VERGELIJKEN($B5;'Werkoverleg - Toolboxmeeting'!$A$7:$A$47;0)-1;5;1;84);"A")

Wigi

Werkt dit nu, Ferenc, of wacht je op maandag om het op het werk uit te testen? Jij bent hier een vaste klant op het forum, daarom vraag ik het maar even.
 
Wigi,

Werkt als een trein, had het vrijdag avond al getest alleen geen bericht achtergelaten.

Ben tevens office 2007 aan het proberen. Ziet er allemaal net iets anders uit. Ben erg benieuwt naar de voorwaardelijke opmaak opties. Heb er zelf nog niet veel tijd in kunnen steken om alles onder de loep te nemen maar waarschijnlijk worden het de avonduurtjes van aankomende dagen :).

Bedankt voor de feedback. :)

Groet,
Ferenc
 
Is gebeurt :thumb: .
Hoe staat het eigenlijk met je nieuwe kleedje voor je website?
nog twee dagen tot het midden van februari:D
 
Is gebeurt :thumb: .
Hoe staat het eigenlijk met je nieuwe kleedje voor je website?
nog twee dagen tot het midden van februari:D

Als je geen held in HTML en CSS bent duurt zoiets vrij lang. Hopelijk haal ik het.

En anders... haal ik het niet :D
 
Weet precies wat je bedoelt. HTML is ook niet mijn theekopje :).
Heb je al een keer na PHP gekeken? kan je mooie dynamische modules mee maken.

Groet,
Ferenc

ps vba en php lijken redelijk op elkaar :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan