• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Formule in voettekst

Status
Niet open voor verdere reacties.
Binnen drie minuten gekeken en een bericht schrijven gaat volgens mij allemaal te snel.
Neem de tijd om de code over te zetten.

Haha, typ gelukkig sneller dan dat ik macro's lees.
Snap er werkelijk geen snars van, heb mijn hele bestand nogmaals van a tot z doorgenomen qua macro, en ziet er exact hetzelfde uit als je voorbeeldbestand.
Je voorbeeldbestand doet exact wat ik wil, maar in mijn bestand doet deze het niet, terwijl de macro's hetzelfde zijn. moet ik deze nog ergens activeren of uitvoeren oid?

Hebben de bladen in dat bestand een andere naam?

En de code staat in bladmodule "Bestaande situatie" ?

Mailadres is onderweg.

BAM, hij werkt!
Gevonden waar het fout is gegaan, wat jij in blad 1 had staan heb ik in blad 1 gezet enz. enz. enz.
Nu is jou blad 1 bestaande situatie, welke bij mij blad 4 is. Ik ben er vanuit gegaan dat ik het in de eerste moest plaatsen, maar hij werkt nu gewoon super!
Fantastisch Harry, thx voor je geduld!! Echt awesome!

Geduld is een schone zaak.
Eigenlijk maakt het niet uit waar het blad staat.
Alt+F11,
Aan de linkerkant staan alle bladnamen, dubbelklik daarop en je zit in de juiste module.

Maar mooi dat het gelukt is.

Succes ermee Sjaco.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan