• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Formule inkorten te veel argumenten

Status
Niet open voor verdere reacties.

wimski

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2010
Heb een formule deze werkt maar kan ik deze inkorten?

{=TEKST.SAMENVOEGEN(INDEX(Parometers_kinderkorting;VERGELIJKEN($P$56&X58;Paromorters_Kinderkorting_Kamertype&Benaming_Leeftijd_Kinderkorting;0);VERGELIJKEN($Q$54;Benaming_Parometers_Kinderkorting;0));(" ");(INDEX(Parometers_kinderkorting;VERGELIJKEN($P$56&X58;Paromorters_Kinderkorting_Kamertype&Benaming_Leeftijd_Kinderkorting;0);VERGELIJKEN($R$54;Benaming_Parometers_Kinderkorting;0)));(" ");(INDEX(Parometers_kinderkorting;VERGELIJKEN($P$56&X58;Paromorters_Kinderkorting_Kamertype&Benaming_Leeftijd_Kinderkorting;0);VERGELIJKEN($S$54;Benaming_Parometers_Kinderkorting;0))))}

Alvast bedankt.
gr

Nee, want die formule bevat codes met verschillende variabelen. Dat kun je niet samenvoegen.

Hoi, ik begrijp je formule niet helemaal, wel zie ik dat het woord parometers opverschillende manieren gespeld wordt.
Misschien kun je de namen inkorten.

{=TEKST.SAMENVOEGEN(INDEX(Parometers_kinderkorting;VERGELIJKEN($P$56&X58;Paromorters_Kinderkorting_K amertype&Benaming_Leeftijd_Kinderkorting;0);VERGELIJKEN($Q$54;Benaming_Parometers_Kinderkorting;0)); (" ");(INDEX(Parometers_kinderkorting;VERGELIJKEN($P$56&X58;Paromorters_Kinderkorting_Kamertype&Benamin g_Leeftijd_Kinderkorting;0);VERGELIJKEN($R$54;Benaming_Parometers_Kinderkorting;0)));(" ");(INDEX(Parometers_kinderkorting;VERGELIJKEN($P$56&X58;Paromorters_Kinderkorting_Kamertype&Benamin g_Leeftijd_Kinderkorting;0);VERGELIJKEN($S$54;Benaming_Parometers_Kinderkorting;0))))}

Groeten Marcel

Hallo,

Bedankt maar de bedoeling was om meer argumenten toe te voegen.
toch bedankt
gr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan