• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

formule kopieren maar niet gegevens pakken cel eronder

Status
Niet open voor verdere reacties.

petern25

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2011
Ik heb een bestand dat als volgt is opgebouwd:

B1 t/m E1 staan verschilende tijdsperiodes. In B2 t/m E7 staan verschillende data zoals omzet, etc. In A7 staat het product. Nu wil ik, omdat het productenbestand heel groot is dit anders opbouwen want dit bestand krij ik vanuit een ander bedrijf. Ik wil alle data van 1 product op 1 regel. Voor het eerste product is dat uiteraard geen probleem door simpelweg te verwijzen. Nu kom ik echter met het probleem dat bijv de productnaam 7 cellen lager zit. Hoe kan ik dit simpel in een formule verwerken zodat ik niet met 6 lege cellen kom te zitten in het andere werkblad?

Hoop dat mijn vraag een beetje duidelijk is...

Is dit het misschien?

Toevoeging:
Bedenk wel dat samengevoegde cellen je een hoop problemen kunnen opleveren bij verwijzingen en ook bij bijvoorbeeld verwijderingen van rijen en/of kolommen om maar te zwijgen van mogelijke problemen bij verbergen van rijen of kolommen.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan