• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Formule naar ander bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heinoet

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2001
Bij het invoeren van een formule kan ik normaal verwijzingen naar een ander excel bestand invoegen. Ik weet niet of er iets gewijzigd is in de instellingen of zo, maar op dit moment lukt het me niet om de verwijzing naar een ander bestand te maken.
Weet iemand met welke instelling dit te maken kan hebben?

Beste Heinoet,

Je zult even meer info moeten geven dan dit denk ik. Als je twee bestanden open hebt, en in het ene bestand typ je in een cel het '=' -teken, en dan activeer je het volgende bestand. Kun je daar dan geen cel selecteren? Of gaat het al mis met het intikken van de '='?

GFroeten,

Richard

Het =-teken kan ik gewoon invoeren.
Vervolgens switch ik naar het andere bestand, waar ik normaliter een cel of reeks cellen kan selecteren om in de formule op te nemen.
Op dit moment kan ik switchen naar het andere bestand, waarbij de selectie niet in de formule wordt opgenomen, maar kan ik 'gewoon' werken in het andere bestand.

Nee.
Het betreft trouwens ook niet één bepaald bestand. Ook als ik een nieuw bestand aanmaak geldt dit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan