• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Formule om een bedrag in een lege cel te laten verschijnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeliE

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2014
Beste forumleden,

Is het volgende mogelijk?

Als in Sheet 2 een bedrag is ingevuld, dat een vierde van dat bedrag in sheet 1 verschijnt. De formule wil ik niet in de cel zelf van sheet 1 zetten, want als het bedrag niet in sheet 2 staat moet de cel in sheet 1 leeg blijven. (dan moet het namelijk handmatig worden ingevoerd). Is dit mogelijk?

Vriendelijke groet

Klopt, het is alleen niet wenselijk om formules over te moeten schrijven.. Bestaat er geen formule om in een derde cel te zetten dat als x waarde bevat, in y een kwart daarvan moet komen?

Vriendelijke groet

Geen formule, wel VBA code.

Dat is jammer.. Het is een groot doc. zonder enige VBA, dan zal ik een andere oplossing bedenken.

Dank voor jullie antwoord, ik zet hem hierbij op opgelost.

Als je geen VBA wilt/kunt gebruiken lijkt de oplossing van hoogteijling mij goed alternatief... Succes.

Als je VBA gaat gebruiken zie je in ieder geval de formule niet staan in de cel.
Ik heb helaas niet genoeg kennis van VBA om dit voor elkaar te krijgen maar er zijn vast anderen op dit forum die dit makkelijk voor elkaar kunnen krijgen.

Groeten Marcel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan