Ik ben bezig met een excel bestand, daarin heb ik onderstaande formule staan. Deze formule stond eerder in een andere cel, maar die heb ik nu gekopieerd. Op de vorige plek deed de formule het perfect! Een andere (gelijke formule, alleen andere cellen) doet het op die zelfde (oude) plek ook perfect. Alleen op de nieuwe plek van de formule krijg ik het resultaat #WAARDE, ik snap er niks van, want er is niks aan de formule aangepast... Ik heb de formule uit de formulebalk gekopieerd, dus ook de celverwijzingen zijn het zelfde gebleven (heb ik ook al handmatig aan aantal keer aangepast, zonder beter resultaat).
Hier de formule die ik hanteer:
De cel waar deze formule heen verwijst is op dit moment leeg, dus ik zou "Naam niet ingegeven" voor moeten krijgen, dit gebeurd echter niet... Als ik wel een naam ingeef, dan krijg ik als nog het resultaat #WAARDE.
Bij de foutopsporing geeft ie aan dat I_Algemeen!D6:I6 het resultaat #WAARDE geeft en dat ie dat niet kan vergelijken met ="".
Ik ben het spoor helemaal bijster :shocked: en hoop dat ik ondanks dat toch een beetje duidelijk heb uit kunnen leggen wat mijn probleem is. Hopelijk kan iemand helpen...
Hier de formule die ik hanteer:
Code:
=ALS(I_Algemeen!D6:I6="";"Naam niet ingegeven
";I_Algemeen!D6:I6&"
")&""&ALS(I_Algemeen!D7:I7="";"";I_Algemeen!D7:I7&"
")&""&ALS(I_Algemeen!D8:I8="";"";I_Algemeen!D8:I8&" ")&""&ALS(I_Algemeen!D9:I9="";"";I_Algemeen!D9:I9&"
")&""&ALS(I_Algemeen!D10:I10="";"";I_Algemeen!D10:I10&"
")&""&ALS(I_Algemeen!D11:I11="";"";I_Algemeen!D11:I11)
De cel waar deze formule heen verwijst is op dit moment leeg, dus ik zou "Naam niet ingegeven" voor moeten krijgen, dit gebeurd echter niet... Als ik wel een naam ingeef, dan krijg ik als nog het resultaat #WAARDE.
Bij de foutopsporing geeft ie aan dat I_Algemeen!D6:I6 het resultaat #WAARDE geeft en dat ie dat niet kan vergelijken met ="".
Ik ben het spoor helemaal bijster :shocked: en hoop dat ik ondanks dat toch een beetje duidelijk heb uit kunnen leggen wat mijn probleem is. Hopelijk kan iemand helpen...