• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Formule samenstelling product

Status
Niet open voor verdere reacties.
er zit een foutje in mijn formule , maar omdat jesper toch niet reageert op de zijn vraag stop ik er mee, en plaats ik de oplossing niet.

ps ik heb de oplossing klaar staan.

Laatst bewerkt:
Misschien ziek geworden, vakantie of even andere prioriteiten. Wel grappig dat Sylvester zegt, ik plaats de oplossing niet en even later, ik heb de oplossing klaar staan.:eek:

hoi Senso, ik wacht wel tot hij eventueel reageert :(

ps, weet iemand waarom ik oude berichten van mij aan anderen niet meer kan aanpassen?

Laatst bewerkt:
@Sylvester
Daar is, denk ik, een termijn voor gesteld. De reden is, dat als mensen ongunstig gestemd raken over reacties, berichten dan willen wijzigen of verwijderen en dan klopt het verloop van de topic (manier waarop iets gebeurt, zich ontwikkelt) niet meer.

ik plaats hem toch maar. misschien kan iemand anders de waarden controleren. en als het fout is graag doorgeven.

ps ik heb omdat de Determinanten van excel soms niet op 0 komen als het wel zou moeten,
een zelf gemaakte determinanten formule gebruikt. "mijnDeterminanten" genaamd.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan