• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

formule =SOM werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marsjahe

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2023
Besturingssysteem
windows 11
Bij tap tel heb ik een pijl geplaatst om de cel te tonen die staat na "incl zelfplakkers". Ik heb daar een eenvoudige formule in geplaatst, maar die werkt niet. Hoe komt dat en wat is de oplossing?

Bijlagen

Dat kan kloppen want in Tab "Tel" staat in cel M21 dit
='C:\Users\Juanc\Downloads\Helpmij bestanden\[Zelfplakkers.xlsx]ZP tellijst'!$L$16

Had ik nog geen eens gezien, keek alleen naar de uitkomst.
Goed opgemerkt @peter59, niet gezien dat ik dat bestand ook nog had.

Bij mij staat daar "='D:\Verzamelen\[Zelfplakkers.xlsx]ZP Tellijst'!$L$16", hoe kan dat?

Geen idee maar het is een verwijzing naar iets.
C-schijf, D-schijf?

Ik zag dat de bewuste cel was geblokkeerd. Ik heb de blokkering opgeheven en nu werkt het wel.....????
De inhoud van cel M21 die jij zag heb ik niet kunnen vinden.

Die combinatie zie ik in geen enkele cel, ook niet in de directe omgeving. Ik snap er echt niets van hoe die link daar terecht is gekomen bij het uploaden.

Zoals je uit onderstaand kunt zien staat het geheel vol met koppelingen dus ik denk dat je daar ergens de fout dient te gaan zoeken.
1718563620641.png

Als ik mijn bestand naar een andere computer verplaats waarop de bestanden waar naar verwezen wordt in de koppelingen op een andere plaats staan worden de koppelingen automatisch aangepast naar de locatie op die computer.
Ik denk dat dat hier ook is gebeurd bij het uploaden, want het originele bestand bevat wel koppelingen, maar die verwijzen naar bestanden die op mijn PC aanwezig zijn op die plaats.

Oké, dank voor de terugkoppeling.
Het is dus opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan