• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

formule voor het tellen van gegevens binnen een cel

• Onderwerp starter Onderwerp starter Amgro
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@Snb
Dank voor je reactie snb.
Als ik beide bestanden naast elkaar heb geopend en dan in bestand A (met code van Sylvester P) de Editor open zie ik daar de code staan en niet(meer) module 1
Als ik in het bestand b(VBproject) de vba editor open zie ik ook daar (nu) de code staan.
Maar in Het bestand krijg ik niet de beoogde oplossing

plaats eens een schermafdruk in plaats van een tekst.

Ik heb wat problemen om een schermafdruk te plaatsen
maar ik heb een Word document met de twee bestanden boven elkaar met daaronder de code die in beide bestanden verschijnt als ik de editor open

Bekijk bijlage screenshot1.zip

Ga naar de vbeditor en sla op ctrl-R ( of menu / tab view/ project explorer)

Hoofddorp inderdaad

Snb en Sylvester P.
Ik denk dat het wat te ingewikkeld word nu.
Ik denk dat ik te weinig weet van VBA en me eerst maar iets moet verdiepen in de beginselen en uitvoering van codes.
Ik ben in elk geval wel geholpen met mijn oorspronkelijke vraag en als ik die zorgvuldig invoer komt er in elk geval het resultaat uit wat ik graag wilde hebben.
Ik ga wel eens zoeken naar een cursus VBA op internet. Jullie hebben vast wel een suggestie.
Ik houd me aanbevolen.

In elk geval hartelijk dank voor de hulp

met vriendelijke groet

Amgro

PS Ik ben begonnen met de handleiding op Helpmij :-)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan