• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

formule W/V

STM

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2012
Berichten
74
kolom Mkolom Nkolom Okolom Pkolom Qkolom Rkolom S
1,32%
Comm berekendBRUTO berekendTransActie berekendNETTO berekendWinst / verliesSaldo per symboolTotale aantallen per symbool
-6-206,00-2,719-214,72
0-515,00-6,798-521,80
0-944,51-12,468-956,98
0-824,00-10,877-834,88
-62252,64-29,7352216,91
-6-2288,16-30,204-2324,36
-62173,20-28,6862138,51
-6-2133,60-28,164-2167,76
-62097,60-27,6882063,91
6-1919,64-25,339-1938,98
6-112,92-1,491-108,41
-6-112,92-1,491-120,41
6120,66-1,593125,07
-62171,88-28,6692137,21
-6-2215,05-29,239-2250,28
-62187,61-28,8762158,73
[td]
0,000​
[/td]​
[td]
0,000​
[/td]​
[td]
-521,800​
[/td]​
[td]
6,000​
[/td]​
[td]
-956,980​
[/td]​
[td]
6,000​
[/td]​
[td]
-834,880​
[/td]​
[td]
6,000​
[/td]​
[td]
0,000​
[/td]​
[td]
0,000​
[/td]​
[td]
0,000​
[/td]​
[td]
0,000​
[/td]​
[td]
0,000​
[/td]​
[td]
0,000​
[/td]​
[td]
0,000​
[/td]​
[td]
0,000​
[/td]​
[td]
0,000​
[/td]​
[td]
0,000​
[/td]​
[td]
0,000​
[/td]​
[td]
0,000​
[/td]​
[td]
0,000​
[/td]​
[td]
0,000​
[/td]​
[td]
0,000​
[/td]​
[td]
0,000​
[/td]​
[td]
0,000​
[/td]​
[td]
0,000​
[/td]​
[td]
0,000​
[/td]​
[td]
0,000​
[/td]​
[td]
0,000​
[/td]​
[td]
0,000​
[/td]​
[td]
0,000​
[/td]​
[td]
0,000​
[/td]​
 
wat betekend [/td] en alles wat erboven staat?
 
Dat betekent dat her een kopie is van een website.
 
Niet onbelangrijk natuurlijk om er een vraag van te maken.
 
Of een Excel-bestandje of de website waar het vandaan komt. En zoals @HSV al vroeg: wat wil je precies?
 
Ik heb zomaar het vermoeden dat @STM een formule wil om Winst/Verlies te berekenen.
En kolom M+N+O=P, maar verder is het volstrekt onduidelijk.
 
Daar wordt het niet veel duidelijker door, wat wil je precies? Is het wel de bedoeling dat de formule in kolom K verwijst naar $O$4, moet dat niet $K$4 zijn?
 
Het is html:

<table><tr><td>bla bla</td></tr></table>

Om dingen georganiseerd op het scherm te krijgen.

Het probleem is, iedereen gebruikt tegenwoordig allemaal hulpjes om een website te bouwen. Error zoeken is dan heel moeilijk. Beter is om puur html te leren.
Is echt heel makkelijk.
 
@Jedi
Sorry, maar dat heeft niets met dit onderwerp te maken.
Dit is de HelpMij Excel-afdeling.
Toch bedankt voor je bijdrage.
 
Ik zie al waar het fout gaat:
er staat een table met <td></td><td></td>
maar daaronder staat
[td]<div style="text-align: right">0,000&#8203;</div>[/td]

[] ipv <>

Je moet <div style="text-align: right">en zo weggooien en alles in een table zetten
Bericht automatisch samengevoegd:

Sorry @peter59, maar zoals ik hierboven beschrijf is het een codeprobleem en niks anders. Geen Excelprobleem.

Maar natuurlijk is iedereen vrij om mijn oplossing te negeren.
 
Als je tussen mijn woorden door gelezen had dan kon je ook wel begrijpen wat ik bedoelde:
Er wordt geen vraag gesteld en alleen maar wat tekst geplaatst en verder moesten wij het maar uitzoeken
 
Doel : controle toegestuurde tabel in geel
hoe bereken ik de W/V met de bereken de gegevens
 

Bijlagen

Kun je hier iets mee?
Tot stand gekomen met behulp van Claude.
 

Bijlagen

Bij koop kan natuurlijk nog geen sprake zijn van winst.
Bij verkoop wel. De vraag is in hoeverre de gegevens representatief voor de werkelijkheid. In het voorbeeld verkoop je telkens alle eerder gekochte dingen.
 
@ STM Zou je je vragen / antwoorden normaal kunnen plaatsen en niet in tabellen. Je komt hier al sinds 2012 dus je zou moeten weten hoe het werkt.
 
Oké, wat moeten we hiermee?

traden van eeen long naar short of omgekeerd
"Traden van een long naar short (of omgekeerd)" is het omschakelen tussen de twee basisstrategieën in de financiële handel (zoals aandelen, crypto of forex). Het geeft aan hoe je inspeelt op koersbewegingen.

Voor jou is dat natuurlijk gesneden koek, maar voor mij en waarschijnlijk ook andere helpers is dat abracadabra.
 
Peter59,
Ik merk dat je de resultaten bekomen heb door ze manueel te berekenen is het ook mogelijk dat ik dit automatisch kan doen met een formule door te trekken naar onder toe ?

Wat je vraag betrefd: dit is een hefboom produkt 1, product 2, product 3, product 4...............
Waarom dit produkt omdat er voldoende dagelijkse beweging is stijging of daling wat mogelijke geeft iets te halen en dit met technisch analys.

Modedit: namen van de beleggingen gewijzigd naar fictief product i.v.m. mogelijke reclame
 

Bijlagen

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan