• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Formule werkt niet..???

Status
Niet open voor verdere reacties.

perryL

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2007
Berichten
109
hallo,

Ik heb hier een excel bestandje voor een scholengemeenschap waarin alle computers staan beschreven op locatie en naam.
Iedere pc heeft een XPCN nummer .
ik heb de formule =COUNTIF(F2:F51,"*xpcn*") gebruikt in excel. Deze telt netjes het aantal pc' s op. Als ik hem echter publiceer op DOCS.GOOGLE.COM werkt deze formule niet meer? iemand enig idee wat ik moet veranderen? of wat ik fout doe?

mvg
Perry
 
Beste perryL ;)

Wat is de bedoeling om deze code op de door U vermelde site te plaatsen ?
Moet ze op internet in een bepaald programma werken of is het de bedoeling de code van het internet af te halen en thuis te kunnen gebruiken ?

Als je een Nederlandse versie hebt gebruik dan de volgende formumle :

Code:
=AANTAL.ALS(F2:F51,"*xpcn*")

Groetjes Danny. :thumb:
 
danny,

de bedoeling is dat andere ict beheerders beheerders exact kunnen zien hoeveel pc's er waar aanwezig zijn. met deze formule telt hij netjes alles op in excel.. maar zo gauw als ik hem publiceer op docs.google.nl dan werkt deze niet meer.. heb de =aantal.als ook al geprobeerd.

gr.
perry
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan