• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Formule werkt wel/niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Klavertjevier

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 jan 2014
Berichten
2
Ik heb een probleem met een Excel formule. Ik heb het forum al doorgespit maar ik kom er niet uit.
Zie bijgaande voorbeeld Test1. Ik heb in F1 en F4 dezelfde formule gezet, maar in F1 gaat de formule niet rekenen en wordt de formule weergegeven. In F4 gaat de formule wel rekenen.

Ik heb het idee dat dit met de lay-out te maken kan hebben of met de pc waarop het bestand wordt gemaakt.

Heeft iemand een idee? Bij voorbaat dank.
 

Bijlagen

  • Test1.xlsx
    9,2 KB · Weergaven: 30
goedemiddag,

vermoedelijk heeft in F1 een tekst gestaan. ga in F1 achter de formule staan met je cursor en druk op Enter
hierna deed hij het bij mij direct
 
Eric, bedankt. Daar kon ik mee verder.

Het probleem was wel iets gecompliceerder want in het oorspronkelijke Excel bestand was het probleem in meerdere cellen aanwezig. Het klopt dat het cellen waren waar ooit tekst in gestaan heeft. De celeigenschappen waren eerst tekst en daar heb ik weliswaar standaard van gemaakt, alleen die tekst eigenschap kwam steeds weer terug.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan