• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Formules doen het eerst wel, dan niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robert Pouwels

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2000
Ik ben aan het werk in een excel sheet voor een begroting. Nu heb ik een formule:
veld 1-(veld 2 + veld 3)

In de eerste x aantal rijen krijg ik de juiste waarde, maar in de onderste rijen, krijg ik steeds een 0 waarde, terwijl er daadwerkelijk wel een andere waarde moet staan (dit heb ik gecheckt door met de harde waarden te rekenen en niet met de velden). Er moet wel met velden gerekend worden, omdat het bedrag wekelijks kan veranderen.

Zou iemand weten waar het aan zou kunnen liggen?

Bij voorbaat dank

Hang je bestandje hier eens bij, gezipt, en ook zonder belangrijke informatie natuurlijk. Enkel fictieve gegevens.

Wigi

Hoi Wigi,

Dat gaat niet echt makkelijk, omdat ik dan eigenlijk de hele sheet eerst leeg moet gooien en fictief in moet vullen... Ik denk niet dat mijn PM daar echt blij mee zal zijn... (vooral omdat het te veel tijd kost en ik ook een meeting moet voorbereiden)

Groet,
Robert

En hoe gaat men hier dan meekijken in de file om te zien wat je hebt gedaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan