• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Formules doortrekken excel

• Onderwerp starter Onderwerp starter DSS
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DSS

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2024
Sinds kort krijg ik mijn formules in excel niet meer doorgerekend.

Als ik de getallen 1 tot 10 onder elkaar zet, ernaast een cel maar waarbij ik bij elk getal 1 optel krijg ik allemaal dezelfde waardes.

Waar ik zou verwachten 1+1=2 2+1 =3 3+1=4 etc. krijg ik overal waarde 2. Ook bij meer ingewikkelde formules gebeurd dit. Wat gaat er mis?

Hier een voorbeeld van een formule die niet correct wordt doorgetrokken. Pas na oplsaan en sluiten rekent hij correct. Trek je de formule opnieuw gaat het weer mis.Schermafbeelding 2024-08-15 104432.png

Bijlagen

hier werkt het gewoon.
heb je de berekeningsopties op automaat staan?

Hier ook ok.

Kijk eens bij Opties > Formules > Berekeningsopties. Staat hier een vinkje bij "automatisch"?

Probleem zat inderdaad in de instellingen. Na een aanpassing daar te doen is het opgelost. Dank.

Zou je zo vriendelijk willen zijn om jouw vraag ( als die opgelost is) op opgelost te zetten?
Je kunt dat doen in je eerste post.

Thanks.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan