Bekijk bijlage Berekeningsheet Budget lines.xlsx
Goede middag,
Ik ben redelijk nieuw met Excel en moet nog een cursus gaan doen. Maar tot die tijd roep ik Helpmij!
Ik heb een spread sheet met uitgaven die geboekt moeten worden op verschillende budget lijnen.
Aan het einde van de hele lijst met alle verschillende bedragen wil ik graag de filter kunnen gebruiken om te zien wat de totaal bedragen zijn per budget lijn.
Wat ik nu steeds doe is ik zet de filter aan op bv: Budget Line 1, dan krijg ik alleen al die uitgaven te zien en tel ik deze bij elkaar op met de som: =E2+E5+E8
Dat zou natuurlijk veel makkelijker moeten kunnen maar ik zou niet weten hoe.
Wie kan mij (excel leek) hiermee helpen?
Goede middag,
Ik ben redelijk nieuw met Excel en moet nog een cursus gaan doen. Maar tot die tijd roep ik Helpmij!
Ik heb een spread sheet met uitgaven die geboekt moeten worden op verschillende budget lijnen.
Aan het einde van de hele lijst met alle verschillende bedragen wil ik graag de filter kunnen gebruiken om te zien wat de totaal bedragen zijn per budget lijn.
Wat ik nu steeds doe is ik zet de filter aan op bv: Budget Line 1, dan krijg ik alleen al die uitgaven te zien en tel ik deze bij elkaar op met de som: =E2+E5+E8
Dat zou natuurlijk veel makkelijker moeten kunnen maar ik zou niet weten hoe.
Wie kan mij (excel leek) hiermee helpen?
Laatst bewerkt: