• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Formules knippen en plakken werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

okedesiree

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2012
Hallo,

Sinds gisteren werkt bij mij het knippen en plakken van formules in Excel 2003 opeens niet meer. In plaats van de formule worden enkel de getallen in de cel als losse tekst geplakt. Ik heb al via 'plakken speciaal' geprobeerd om het op te lossen, via alle mogelijke opties die ik daar kan aanklikken, maar niets lukt.

Behalve dat de formule niet geplakt wil worden, is er tijdens het plakken ook geen stippellijn meer om de cel heen. De lijn om de cel blijft gewoon zwart.

Weet er iemand hoe ik dit probleem kan oplossen, toevallig?

Alvast erg bedankt!

Aha,

Hartstikke bedankt! Ik ga er naar kijken. Het probleem doet zich inderdaad voor nadat ik de automatische windows updates had voltooid. Ik ga maar weer eens opnieuw de windows-updater laten draaien en kijken wat er gebeurt.

plakkenspeciaal in Excel werkt ineens niet meer

Heb je toevallig de skype "Click to call" browser plugin geactiveerd? Schakel die uit en het probleem is over. Je kunt ook al je browser vensters sluiten. (citaat van JanKarel Pieterse)

Laatst bewerkt:
@SNB je nieuwe reactie hoort waarschijnlijk hierbij, verplaatst.

Inderdaad heb ik ook die 'click to call' plugin geactiveerd.

Toen ik mijn browser sloot, Windows opnieuw opstartte en daarna puur alléén Excel opende, was het probleem er nog steeds.

Bedankt voor de geniale link, HSV! Net heb ik windows-updater opnieuw naar updates laten zoeken, alle updates geïnstalleerd, Windows opnieuw opgestart en Excel werkt weer als vanouds!!! :D :thumb:

Update:
Nadat ik vorige week enthousiast schreef dat Excel weer als vanouds werkte, werkte Excel een paar uur later al niet meer. Ik heb toen toch maar die 'click to call' plugin gedeïnstalleerd en voilá nu werkt Excel al een week fantastisch :) Bedankt voor de tip!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan