• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Formules kopieren niet mee......????

Status
Niet open voor verdere reacties.

olafc

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2013
Beste allemaal,

Als ik een calculatie met formules wil door kopiëren naar een ander Excel werkblad, dan krijg ik de foutmelding, zoals te zien in de bijlage.

Kan iemand mij vertellen wat dit betekend, hoe het komt en hoe ik ervoor kan zorgen dat ik wel gewoon formules kan door kopiëren.

Bedankt voor jullie aandacht.

Foutmelding.png

Groet,
Olaf

Voorbeeldje zou een hoop verduidelijken denk ik.

Groeten Marcel

Beste Marcel,

Ik zou niet weten hoe ik dat als een voorbeeld moet laten zien, de foutmelding die verschijnt heb ik wel in mij vorige bericht bijgevoegd.

Ik zal het nog duidelijker proberen uit te leggen:

Stel je hebt een Excel werkblad waar allemaal formules instaan, gebaseerd op cellen, dus B24 = B23*B25 enzovoorts.

Dit soort formules staan door het hele werkblad. Het bestand is opgeslagen op onze schijf.

Nu selecteer ik het bereik dat ik wil kopiëren naar een ander geopend leeg Excel bestand en druk op control C.

Vervolgens ga ik naar het andere lege Excel bestand en klik daar cel a1 aan en druk op control V.

Hij plakt alles, behalve de formules en ik krijg foutmelding uit vorige bericht.

Hopelijk is het zo wat duidelijker....?

Groet,

Olaf

Het is op zicht wel duidelijk maar ik bedoelde eigenlijk of je het betreffende bestand hier kunt posten.

Groeten Marcel

Olaf,

Welk office pakket gebruik je? (2013, 2010, 2007, etc.)
Welk bestandsextensie heeft je calculatie bestand? (.xls, .xlsx, .xlsm, etc.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan