formulie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heinikken

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2002
heeft iemand tips hoe ik een formulier kan maken met invul tekstvelden.
Nou lukt dat formulier maken nog wel, maar hoe kan ik ervoor zorgen dat er op basis van wat in de textvelden is ingevuld, een nieuw html pagina wordt geopend met daarin die gegevens op bepaalde plaatsten verwerkt.

Ik wil dus een soort template maken waarin ik dus gegevens in de texvtelden invul, en vervolgens moet er een nieuw document gecreerd worden waarin die gegevens verwerkt zijn.

Iemand enig idee?

(ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel, ik vind het lastig om te omschrijven)

bij voorbaat dank,
Jordi

Jah en hoe gaat de verwerking van het formulier plaatsvinden ?
Dmv Cgi, php, asp ??

tja maakt me niet zo heel veel uit, bij voorkeur geen cgi.

het mag zo zijn dat de verwerking lokaal gebeurd (als dat mogelijk is)

Dan zul je toch met PHP aan de slag moeten.

Ga naar:
http://www.essetee.be/
/Quote/
Onder windows heb je een gemakkelijke en moeilijke manier om PHP te installeren. Ik geef je hier de gemakkelijke. S
urf naar www.easyphp.org en download daar easyphp voor windows. Enig minpuntje is dat het in het Frans is, download dan ook de engelstalige module. Installeren doe je dan gewoon door te dubbelklikken op de file die je hebt gedownload.
Na de installatie krijg je in de systray een E met een flikkerend rood puntje dat aangeeft of apache en mysql actief is of niet.
/Quote/

:cool:

mmm dat is opzich wel een goed idee...probleem is dat nopg niet echt thuis ben in php, maar heb ik gelijk een goede reden om me erin teg aan verdiepen :-)

nog andere suggesties dan php?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan