Ik had een vraag 3 dagen geleden uitstaan onder de noemer "veranderen van adressen via reproductiecellen" en ik weet niet zeker of ik hier een nieuw draadje over mag openen. Wat ik wil is een NAW database veranderen op basis van klantnummer. Dat gebeurt in een ander tabblad. Zou ik dat misschoien ook met een formulier kunnen oplossen en hoe dan ?
Ik heb dus een tabel met NAW gegevens van zeg 200 klanten. Nu belt er een en die zegt : ik heb een ander adres. Inmiddels heb ik een zoekfunctie ontworpen en krijg ik eenvoudig de gegevens verticaal onder elkaar bv. van d4:d14 en kan ik dus zien of mijn gegevnes correct zijn. Als dat niet zo is moet ik ze verbeteren en dat wil ik ook in een lijst doen. Kan ik gemakkelijk een formulier van de klant oproepen en wegschrijven ? En hoe doe ik dat ?
Hopelijk ziet de administrator het als een nieuwe ingang tot het probleem.
Ik heb dus een tabel met NAW gegevens van zeg 200 klanten. Nu belt er een en die zegt : ik heb een ander adres. Inmiddels heb ik een zoekfunctie ontworpen en krijg ik eenvoudig de gegevens verticaal onder elkaar bv. van d4:d14 en kan ik dus zien of mijn gegevnes correct zijn. Als dat niet zo is moet ik ze verbeteren en dat wil ik ook in een lijst doen. Kan ik gemakkelijk een formulier van de klant oproepen en wegschrijven ? En hoe doe ik dat ?
Hopelijk ziet de administrator het als een nieuwe ingang tot het probleem.