formulier emailen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bas007gsm

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2002
Hey mensen, hoe kan ik zonder dat outlook of een ander mail programma wordt geopent een formulier naar mij eigen mail laten sturen? (dus zonder dat de gebruiker er hinder van ondervindt) en kan dit eigelijk wel in javascript

Greetz Basz

Klinkt als een virus... en dan bedoel ik niet dat je daar bewust mee bezig bent maar een programma dat achter de rug om van de gebruiker mailtjes met mogelijk onduidelijke inhoud gaat verzenden, is niet iets dat ik graag op m'n PC zou willen hebben.

Nee is zeker niet bedoelt als virus, maalr als je een standaard formulier maakt en daar aan toevoegd mailto dan krijg je altijd dat outlook of een ander mail programma er tussen komt. aangezien dit niet erg vriendelijk is voor de gebruiker wilde ik graag iets zodat ze alleen maar een berichtje krijgen van uw e-mail is verzonden! dus nix geen virus hoor!

Ja zou ook in Php of cgi kunnen, maar daar heb ik heleeas nog geen verstand van!

Geplaatst door bas007gsm
Nee is zeker niet bedoelt als virus, maalr als je een standaard formulier maakt en daar aan toevoegd mailto dan krijg je altijd dat outlook of een ander mail programma er tussen komt. aangezien dit niet erg vriendelijk is voor de gebruiker wilde ik graag iets zodat ze alleen maar een berichtje krijgen van uw e-mail is verzonden! dus nix geen virus hoor!

Ja zou ook in Php of cgi kunnen, maar daar heb ik heleeas nog geen verstand van!

het is niet moeilijk, bekijk eens wat scripts op de site die ik je gaf !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan