Formulier gebaseerd op tabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Europeanmind

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2010
Ik heb nu een paar formulieren die ik gebruik om dingen toe te voegen.

Als ik dus het formulier open en wat intyp slaat hij het meteen op in de tabel klanten als ik een klant toevoeg.

Kan je bijvoorbeeld een popup geven bij het afsluiten van het formulier of je de ingevulde gegevens wilt opslaan in de tabel klanten ?

Zoals je al geconstateerd hebt, slaat Access alles gelijk op in de onderliggende tabel. Je hoeft dus geen popup te maken lijkt mij. Tenzij je met een onafhankelijk formulier wilt werken; dan heeft het wel zin.

Zoals je al geconstateerd hebt, slaat Access alles gelijk op in de onderliggende tabel. Je hoeft dus geen popup te maken lijkt mij. Tenzij je met een onafhankelijk formulier wilt werken; dan heeft het wel zin.

Als ik bijv een klant toevoeg , en laten we zeggen dat het opeens niet meer moet , wat ik getypt hebt staat dan al als een nieuw record in de tabel , maar dat kan niet worden uitgezet bijv ?

Je kunt een Undo knop maken. Daarmee herstel je het record. In de status Nieuw Record betekent dat min of meer dat het record niet wordt opgeslagen. Je kunt ook een Undo maken op een tekstveld, waarbij het tekstveld leeg wordt gemaakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan