een soortgelijke vraag staat ook wel ergens maar daar kom ik niet uit, en mijn situatie is denk ik iets anders.
Ik heb een formulier gemaak op basis van een tabel.
Via dit formulier moet je gegevens wegschrijven in de tabel. Geen probleem.
In de tabel zitten ook de velden naam adres woonplaats.
De namen adressen en woonplaatsen zitten in een andere tabel <naam>
Nu heb ik via een keuzevak met invoerlijst een veld gemaak met naam. uit de betreffende keuze lijst kies ik een naam welkwe dan ook netjes wordt weggeschreven in in de hoofdtabel.
Nu het probleem: In het keuze vak worden de naam,adres,woonplaats aangegeven (vanuit tabel <naam> ), ik kies dus naam maar ik wil gelijktijdig de bijbehorende adres en woonplaats ook wegschrijven in de hoofdtabel. Hoe doe ik dat? Hoe koppel ik de drievelden uiit het keuze vak in een keer aan de drie velden in de hoofdtabel???????
Wie kan mij helpen. ????
Ik heb een formulier gemaak op basis van een tabel.
Via dit formulier moet je gegevens wegschrijven in de tabel. Geen probleem.
In de tabel zitten ook de velden naam adres woonplaats.
De namen adressen en woonplaatsen zitten in een andere tabel <naam>
Nu heb ik via een keuzevak met invoerlijst een veld gemaak met naam. uit de betreffende keuze lijst kies ik een naam welkwe dan ook netjes wordt weggeschreven in in de hoofdtabel.
Nu het probleem: In het keuze vak worden de naam,adres,woonplaats aangegeven (vanuit tabel <naam> ), ik kies dus naam maar ik wil gelijktijdig de bijbehorende adres en woonplaats ook wegschrijven in de hoofdtabel. Hoe doe ik dat? Hoe koppel ik de drievelden uiit het keuze vak in een keer aan de drie velden in de hoofdtabel???????
Wie kan mij helpen. ????