• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Formulier in Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

willemiep

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2017
Hallo,

Ik heb een formulier gemaakt in excel met active-x besturingselementen.
het bestand is helemaal gebruiksklaar maar ik zou het graag zo willen gebruiken dat "externen" het formulier kunnen invullen en dat ik dan de gegevens van het ingevulde formulier krijg.
Ik zou hier graag bij willen dat de ingevulde gegevens alleen voor mij zichtbaar zijn en niet voor alle anderen die het formulier invullen.

Is dit mogelijk? En zo ja hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?

met vriendelijke groet,
Willem

Mij is hier niet duidelijk of je nu een formulier hebt gemaakt of een werkblad met ActiveX besturingselementen. Een formulier zal bij eerste keer openen leeg zijn. Een werkblad kan je bijvoorbeeld in de Workbook_Close leeg maken. De gegevens kan je middels een knop aan je laten mailen waarna de gegevens ook verwijderd kunnen worden.

Ik heb het "formulier" gemaakt in een werkblad met activex besturingselementen..

Een formulier in Excel is in strikte zin wat anders dan een werkblad, vandaar de opmerking. Wat ik in #2 zei blijft wel gelden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan