formulier in office 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

timothy2220

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2004
hi there,

Ik heb een nieuw formulier gemaakt voor mijn contactenpersonen, echter nu wilik dat dit formulier standaard wordt zodat ik externe gegevens hierin kan importeren. weet iemand hier een oplossing voor.:rolleyes:

Geplaatst door timothy2220
hi there,

Ik heb een nieuw formulier gemaakt voor mijn contactenpersonen, echter nu wilik dat dit formulier standaard wordt zodat ik externe gegevens hierin kan importeren. weet iemand hier een oplossing voor.:rolleyes:
Er is over dit item al zoveel geschreven (lees: leesvoer)in Helpmij. Dus even met de zoekfunctie naar "formulier" zoeken.

Dennis.

Dus als word opgestart wordt dan moet dit formulier als eerste openen.
Begrijp ik het zo goed.

Ja ook ik weet hoe ik dit nieuwe formulier moet instaleren als standaard nieuwe contacten formulier echter heb ik er nieuwe velden aan toe gevoegd, en heb ik databestanden uit exact die ik wil importeren in dit nieuwe formulier. Importeren werkt wel echter neemt outlook dan standaard de standaard outlook formulier. En dat wil ik niet.

opgelost

Na hevig speur werk heb ik het opgelost in samen werking met John in 't Veld van OpusFlow b.v.
Hij gaf mij de geweldige tip om change forms van windows te instaleren, en het werk !!! :D ;)

Misschien dat meer mensen zo geholpen zijn ik in ieder geval wel. Bedankt voor de reachtie's

Met vriendelijke groet, Tim Houtsma

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan