Opgelost Formulier in tabblad plaatsen

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

Sytse1

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2007
Berichten
584
Office versie
miDer
In een Access 2016 toepassing heb ik 8 tabbladen. In de tabbladen heb ik vanuit het objecten overzicht formulieren en sub-formulieren gezet. In de ontwerp weeggave zie ik alle er in geplaatste formulieren en sub-formulieren. In de formulier weergaven alleen van de eerste drie tabbladen. De inhoud van de andere tabbladen laat een wit scherm zien in plaats van het geplaatste formulier.
Als ik b.v. tabblad 0 tabblad 8 maak wordt de inhoud t.w. het formulier niet getoond.
De inhoud van de verschillende tabbladen (formulieren) staan op de dezelfde plaats gepositioneerd. En zijn zichtbaar. Andere niet in andere tabbladen. Alle formulieren hebben Ja bij de optie zichtbaar. Er zijn geen naamgeving conflicten. Vreemd is het volgende voorbeeld: Tabblad met index 5 geeft in de formulier weergave het formulier niet zichtbaar. Wijzig ik de index van tabblad 5 in 0 dan is de formulier weergave wel zichtbaar. Maak ik dan van 0 weer 5 is het formulier niet zichtbaar.
Door opnieuw de tabblad index van achteren naar voren te indexeren het probleem opgelost. B.v. Index 8 naar 0 dan tabblad met index 7 naar 0 enz. Daarna alles weer op de juiste volgorde gezet en alle inhoud was zichtbaar!!!!!
 
Laatst bewerkt:
Vreemd probleem, maar zo te lezen geen vraag/probleem :).
 
Hai Octafish. Nadat ik van alles had geprobeerd, mijn probleem hier neergezet. Later kwam ik met het idee van de index carrousel. Vreemd genoeg loste dit het probleem op. Toen mijn bericht maar aangevuld.
 
Het zou uiteraard geen enkel verschil mogen maken, maar als het werkt, dan werkt het :). Zelf zou ik het formulier overnieuw maken, want ik heb dus het vermoeden dat er onderhuids toch iets verkeerd zit, ook al zie je dat niet, waardoor het probleem elk moment weer kan optreden. Niet-werkende formulieren (waarvan de oorzaak niet is te vinden) doen het vaak uitstekend als je ze compleet opnieuw opbouwt, zelfs als je met knippen en plakken alles overzet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan