• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

formulier met combobox en data aanvullen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kareltje555

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2011
beste allen,

bijgaand een bestand met daarin de vraag omschreven.
het gaat om en formulier met combobox , waarmee ik uit een lijst met namen of nummers wil selecteren en dat het formulier dan gevuld wordt met de gegevns uit die regel.
bij het opslaan - na aanpassingen - moeten de gegevens weer op die regel komen te staan.

ik ben het spoor een beetje bijster geraakt.

mvg charlesBekijk bijlage 277521Bekijk bijlage 277523Bekijk bijlage 277525

Leo en Philiep ik wil jullie nu al bijzondere dank zeggen.
het wordt stoeien voor mij om het ietsje pietsie te begrijpen, ik doe mijn best.

heb ik nog een openstaande vraag ; hoe dagelijks de data vullen met nieuwe aangeleverde data?
de coa instroomlijst die toegevoegd zou moeten worden aan sheet data ??
macro knippen plakken of zoiets maar dan beter.

userform

ik ben in het userform en bijbehorende , aan het aanpassen gegaan. \maar nu opent userform niet meer ?
waar kan dat aan liggen ??

Heb je idee van de foutmelding?
Als alleen OnOfHold geel kleurt moet je fout zoeken in 'UserForm_Initialize'
Heb je zoals in mijn vb een Naam gedefiniëerd 'ListOfData'? (formules -> namen beheren)

Edit, voor uw andere vraag hoe wordt de nieuwe data aangeleverd (excel, csv,txt?)

Laatst bewerkt:
invoerscherm

in het invoerscherm heb je een overzicht gemaakt waarin alle data staan . patieneten overicht,
waar kan ik het aantal kolommen aanpassen.
ik hoef niet alles gepresenteerd te krijgen om toch een juiste selectie te maken .

dankie dankie

private sub

wanneer gebeurtenis is
dus
private sub CB_nw_locatie_change()

dat dan uit een bereik den naastliggende cel opgehaald wordt en in TB_emaillocatie geplaatst wordt.
bereik is bijv GCA_locaties

end sub )))

heb snb nog niet tegengekomen in deze topic
maar je spreekt over jouw kalender

wie is jouw ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan