SkyWarrior
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 dec 2003
Op een website wil ik een formulier maken, maar niet één die wordt gemailt, maar wordt uitgeprint omdat het van een handtekening moet worden voorzien. Nou kan ik dat natuurlijk met een print javascriptje doen, maar ik wil iets meer.
Als het formulier is ingevult wil ik (eventueel ook de velden valideren, als het mogelijk is) dat de bezoeker op een knop druk waarmee het formulier wordt geprint en waarna vanzelf een andere pagina wordt geopend waar een tweede formulier komt die ook weer geprint moet worden en daarna moet er een pagina tevoorschijn komen waar adres komt te staan waarnaar het formulier moet worden verstuurd.
Is dit mogelijk, en zoja hoe? Ik heb al gezocht op internet maar nog niets kunnen vinden.
O ja, als dat ook nog kan... als ik het formulier uitprint wilik graag dat bepaalde dingen zoals de print knop niet wordt geprint.

Is dit mogelijk, en zoja hoe? Ik heb al gezocht op internet maar nog niets kunnen vinden.
O ja, als dat ook nog kan... als ik het formulier uitprint wilik graag dat bepaalde dingen zoals de print knop niet wordt geprint.