formulier niet meer zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

aks1969nl

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2008
Hallo Allemaal, in een .ADP project (een Access database waarbij de tabellen en queries op SQL Server staan. Overige functionaliteit zit in Access) is een formulier opgenomen dat aangeeft welke datums een klant een bezoek kan verwachten van een monteur.
In dit formulier is ook een actieknop opgenomen met hyperlink naar een extern bestand op een netwerkschijf. Dit externe bestand is een Excellijst met de namen en kunigheid van de monteurs.

Nu blijkt dat als een bedrijf gepland wordt en gebruik gemaakt wordt van de actieknop, het subformulier niet meer zichtbaar is. De data staat op SQL Server en kan wel gebruikt worden.

Mijn vraag is nu: Hoe kan het dat het formulier niet meer zichtbaar is nadat gebruik is gemaakt van de actieknop?

Je subform is waarschijnlijk gekoppeld aan een recordset. Als die recordset geen records heeft dan kan het zijn dat het gekoppelde form ook niet wordt getoond.
Weet je zeker dat de recordset wel records heeft?

Dat is een goede suggestie! Daar had ik niet aan gedacht. De bedoeling is dat de actieknop een excellijst opent met namen van monteurs. Dat gebeurd nu niet. Het zou kunnen dat de actieknop inderdaad een subform opent en niet het bestand. De recordset is zover ik kan zien wel gevuld.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan