Formulier openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jtoonen

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2007
Berichten
13
Ik heb misschien een hele eenvoudige vraag, maar krijg het antwoord niet gevonden hier op de website.

Ik heb een apparatuurbeheerprogramma gemaakt. Hierin staan alle gegevens van de apparaten binnen een hotel, nu wil ik ook de mogelijkheid inbouwen dat ze een storing voor dit apparaat kunnen invoeren.

Ik heb een tabel met apparaten die worden weergegeven per apparaat op een formulier.
Nu wil ik dus dat als een bepaald apparaat wordt getoond ik door op de knop storing invoeren te klikken er een formulier komt waarop ik de storing kan invoeren in een aparte tabel met storingen. Hij moet dan dus het id van het apparaat en eventueel nog meer gegevens van het apparaat opslaan in een tabel storingen.

Hoe kan ik dit doen?

Alvast bedankt voor jullie hulp
 
Lijkt erg simpel. Wat heb je? Kan je dat posten?
Uit je vraag blijkt volgens mij dat je database genormaliseerd is. Dat scheelt een hoop werk.

Je moet met een knop een nieuw form openen (maar het kan ook met een subform) waarin je je gegevens opslaat.
 
Wat bedoel je precies? Wat wil je weten van me?

Ik wil dat er een nieuw formulier geopend wordt en de gegevens die ik daar op invul voor een gedeelte afkomstig zijn van het vorige formulier. En dat dit dan in een tabel storingen wordt opgeslagen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan