Formulier opent niet gekoppelde (?) tabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

IkEcht

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2007
Hallo allemaal,

Ik heb een database met tal van formulieren gekoppeld aan evenveel tabellen. Nu gaat dit allemaal goed, op een formulier na. Dit formulier "S" is gekoppeld aan tabel "S", (gegevensbron). Dit is ook tijden goed gegaan, maar als ik nu het formulier open, krijg ik gegevens te zien uit tabel "A" ipv "S".

Ik kan in de details van het formulier geen enkele koppeling met tabel "A" vinden. Heeft iemand een idee waar dit dan toch mis kan gaan?

Ik kan op verzoek een verkleinde versie van de mdb toezenden als mensen het gedrag zelf nader willen bekijken.

groet,
IkEcht

Volgens mij moet er toch iets mis zijn met de koppeling. Een voorbeeldje is misschien toch wel handig.

mvg
Charles

Tja laat maar weten waar voorbeeldje naartoe moet, want mag hier geen .mdb uploaden.

Oke in een .rar dan, een extreem gestripte versie. Maar nog steeds als ik formulier Soest open, krijg ik het ene record uit tabel Almere te zien. Ik hoop dat jullie zien wat er mis is.

Alvast dank.

Bijlagen

Oke in een .rar dan, een extreem gestripte versie. Maar nog steeds als ik formulier Soest open, krijg ik het ene record uit tabel Almere te zien. Ik hoop dat jullie zien wat er mis is.

Alvast dank.

Ik heb het formulier Soest eenmaal gekoppeld aan table Almere en daarna weer aan teble Soest en je probleem is voorbij.
Ik zou niet weten wat er is gebeurt, maar zo wel opgelost.

Wim

Dank voor dit antwoord. Het werkt.

Edoch helemaal bevredigend is het niet. Om in de toekomst vergelijkbare problemen te voorkomen ben ik toch wel erg benieuwd wat er hier gebeurd is dat dit gedrag ineens vertoond wordt. Heeft iemand hier ideeën over?

Alvast dank.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan