AngelLibby
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 dec 2007
Hoi,
Ik ben al een paar dagen bezig geweest om een formuleir in elkaar te zetten en her ook te laten werken (ik heb dit nooit eerder gedaan).
Uiteindelijk heb ik door hoe alles moet en werkt het ook alleen krijg ik nu wel een melding als ik het verstuur (dit wil ik niet hebben natuurlijk!).:shocked:
De melding:
"dit formulier wordt per e-mail verzonden. door dit formulier te verzenden, wordt uw e-mail adres bekend bij de ontvanger en worden de gegevens zonder codering voor uw privacy verzonden
U kunt doorgaan of de verzending annuleren"
[OK] [Annuleren]
(Ik klik OK)
Volgende melding:
"Een toepassing probeert namens u het volgende te e-mailbericht te verzenden:
Naar: (leeg veld)
Onderwerp: Dit formulier is gepost met Microsoft Internet Explorer."
[Verzenden] [Niet verzenden]
Als ik vervolgens op verzenden klik wordt het wel gewoon verzonden naar mijn mail. (Outlook Express)
Hoe zorg ik ervoor dat ik deze melding niet meer krijg?
Alvast bedankt!:thumb:
AngelLibby
Ik ben al een paar dagen bezig geweest om een formuleir in elkaar te zetten en her ook te laten werken (ik heb dit nooit eerder gedaan).
Uiteindelijk heb ik door hoe alles moet en werkt het ook alleen krijg ik nu wel een melding als ik het verstuur (dit wil ik niet hebben natuurlijk!).:shocked:
De melding:
"dit formulier wordt per e-mail verzonden. door dit formulier te verzenden, wordt uw e-mail adres bekend bij de ontvanger en worden de gegevens zonder codering voor uw privacy verzonden
U kunt doorgaan of de verzending annuleren"
[OK] [Annuleren]
(Ik klik OK)
Volgende melding:
"Een toepassing probeert namens u het volgende te e-mailbericht te verzenden:
Naar: (leeg veld)
Onderwerp: Dit formulier is gepost met Microsoft Internet Explorer."
[Verzenden] [Niet verzenden]
Als ik vervolgens op verzenden klik wordt het wel gewoon verzonden naar mijn mail. (Outlook Express)
Hoe zorg ik ervoor dat ik deze melding niet meer krijg?
Alvast bedankt!:thumb:
AngelLibby