formulier-probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

matijsg

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2000
Ik wil m.b.v. een formulier een reactie van iemand naar mijn emailadres sturen. Als die persoon op 'zend' drukt moet er een mailtje naar mij komen en die persoon moet ook een berichtje krijgen op het scherm van 'Bedankt voor uw reactie!". Ik weet hoe je dit doet apart, maar niet samen tegelijk.

<FORM METHOD="get" ACTION="feedback.html" >
of
<FORM METHOD="post" ACTION="mailto:mijn_emailadres@hotmail.com">

In de feedback.html staat "Bedankt voor uw reactie!".

Weet iemand hoe je dit samen kunt doen, mailen+feedback????

Laatst bewerkt:
dat kan niet met HTML
daar heb je PHP of javascript voor nodig
ik wil wel zeggen hoe, maar ik ken dat niet :)

Na de form dit als volgende regel:
<INPUT TYPE="HIDDEN" NAME="nextpage" VALUE="http://www.je_sitenaam.nl/feedback.html">

:cool:

Mocht dit niet lukken, dan hierbij een script
Opent niet een mailprog maar verstuurt de mail vanuit je pagina naar een externe CGI via Baboonshop.
Je krijgt je mailtje netjes in je mail binnen.

:cool:

Bijlagen

het beste is een FormMail script gebruiken en met een hidden file geef je aan dat er een bedankje moet komen.

als je er niet uit komt stuur even een e-mail met je invulform en je e-mailadres naar rob.wagemaker@wanadoo.nl

dan sleutel ik het even in elkaar en zet hier dan de uitleg neer voor de volgende mensen

In de bijlage een perlscr1pt, werkt echter alleen op een unix webserver en je moet wat gegevens hebben over de sendmail methode van de provider.

Bijlagen

he wat raar mijn link in mijn vorige antwoord is veranderd in een andere??? iets met noscriptallow??

maar hier is het adres met www er voor

scriptarchive.com

he hoe kan het nou? ik voer een script naam in en als ik mijn antwoord terug kijk zie ik noscriptallowarchive?????????

hieronder kan je hem nu dan maar ophalen

Bijlagen

H&R> je brengt het met humor :D

scr1pt werkt wel, maar idd lastig met links naar SCRIPTS! [bugger...]

hahahaha ok.

hoe kan het ik kan geen smile voor mijn zin zetten dan krijg ik fout 404????????????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan