formulier problemen en VBA (nog geen probleem)

Status
Niet open voor verdere reacties.

erik1964

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2008
Goedemorgen,
Ik heb een zelfgemaakt formulier in outlook dat niet helemaal goed werkt. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen om het goed werkend te kunnen krijgen.

Mijn problemen:
1) Het veld periode de ingevulde waarde wordt niet meegestuurd
2) Het veld personeelsnummer moet standaard beginnen met een M (Heb ik volgens mij aangegeven in de properties). In plaats daarvan krijgt het veld de datum en tijd van vandaag. Ik heb de cache al een leeggemaakt en de frmcache.dat verrwijderd.

Iets anders. Hoe kan ik via VBA voor het verzenden van het formulier bepalen naar wie het moet worden gestuurd en hoe kan ik de velden benaderen ?
Zie ook mijn scherm afdrukken.
Mvg,
Erik

Bijlagen

Dag Eric,

Ik ben ook maar een leek in het maken van formulieren in OUTLOOK, :o maar voor probleem :
2 heb ik een oplossing, de letter M heeft blijkbaar een speciaal effect in VBA, maar zet deze letter bij de instellingen tussen aanhalingstekens "M" en bevestig met APPLY, normaal is het probleem hiermee opgelost !! ;) bij mij toch, ik had dit in een bijlage verduidelijkt maar ik kan blijkbaar geen bestanden meer opladen van op de PC van mijn werk :mad:
1 kan je de instellingen van dat veld even laten weten? misschien vinden we wel iets?
3 Sla uw formulier op via file/sava as (geef een naam en sla dit voor het gemak op op het bureaublad)
open het opnieuw en voer de bestemmelingen in (To) en de titel (Subject)
Sla terug op via file/save as, kies dezelfde naam en omgeving, overschrijf het vorige bestand( outlook vraagt dit trouwens bij een zelfde bestandsnaam) en bevestig nogmaals met save, noemaal zouden deze vaste invoerwaarden nu moeten opgeslagen zijn !! (bij mij toch hoor)

Groetjes,
Danny

Laatst bewerkt:
Dag,

De problemen die ik had met het maken van een formulier zijn opgelost.
1) in de read pagina en ontwerppagina waren de properties niet gelijk van het veld.
2) Met M tussen enkele haakjes is het opgelost dus 'M' ipv M
3) het is geen VBA maar VB script en dat moet ik nog leren. tips welkom ;-)

Mvg

Erik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan