r.vink
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 8 okt 2000
Recent ben ik overgestapt naar een andere hostingprovider. Op mijn site heb ik een formulier staan, dit liep via Formgenerator geloof ik. Na de overstap werkt het niet meer helemaal goed. Na het invullen opende normaal gesproken de "bedankt.html" pagina. Nu niet meer. zou iemand mij kunnen vertellen wat er mis is. Volgens mij is het een Java script, maar het zou eventueel ook een PHP script mogen zijn want dat wordt ook ondersteund. Het gaat om dit script:
HTML:
<!-- begin formgenerator footer -->
<script language="javascript"><!--
function validate()
{
if ((document.formgenerator.emailafzender.value.length > 0) )
{
return true;
}
else
{
alert('vul alle verplichte velden in, deze zijn te herkennen aan \' * \' ');
return false;
}
}
//--></script>
<html>
<head>
<title>caravan te huur</title>
</head>
<body>
<form action=http://www.formgenerator.nl/script/sendmail.php3 method="post" name="formgenerator" onsubmit="return validate()" style="height: 251px">
<input type=hidden name=std_adres[0] value=adres@gmail.com>
<input type="hidden" name="good_url" value="<a href="http://www.vxd.nl/bedankt.html">
</a>" />
<input type=hidden name=std_adres_teller value=1>
<input type=hidden name=subject value='info caravan huren'>
<table cellpadding=0 celspacing=0 width=100%>
<tr><td>naam:</td><td><input type=text name=voornaam></td></tr>
<tr><td>woonplaats:</td><td><input type=text name=woonplaats></td></tr>
<tr><td>telefoon:</td><td><input type=text name=telefoon></td></tr>
<tr><td style="height: 24px">email:*</td><td style="height: 24px"><input type=text name=emailafzender><span class="auto-style1"> * Verplicht veld</span></td></tr>
<tr><td>commentaar:</td><td>
<textarea name=commentaar style="width: 466px; height: 82px"></textarea></td></tr>
<input type=hidden name=extra_veld_teller value=>
</table>
</table><table cellpadding=0 celspacing=0 width=100%><tr>
<td class="auto-style1"> </td><input type=hidden name=groep_naam[1] value=''><input type=hidden name=groep_email[1] value=''></tr>
<input type=hidden name=groep_interesses[1] value=97><input type=hidden name=groep_teller value=1></table>
<input type=hidden name=login value=vink267><br><input type=submit value=verstuur>
<input type=reset value=wissen></form>
</body>
</html>
<!-- end formgenerator footer -->
Laatst bewerkt door een moderator: