Formulier script werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

r.vink

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 okt 2000
Recent ben ik overgestapt naar een andere hostingprovider. Op mijn site heb ik een formulier staan, dit liep via Formgenerator geloof ik. Na de overstap werkt het niet meer helemaal goed. Na het invullen opende normaal gesproken de "bedankt.html" pagina. Nu niet meer. zou iemand mij kunnen vertellen wat er mis is. Volgens mij is het een Java script, maar het zou eventueel ook een PHP script mogen zijn want dat wordt ook ondersteund. Het gaat om dit script:
HTML:
<!-- begin formgenerator footer -->
<script language="javascript"><!--

function validate() 

{

if ((document.formgenerator.emailafzender.value.length > 0) )

{

return true;

}

else

{

alert('vul alle verplichte velden in, deze zijn te herkennen aan \' * \' ');

return false;  

}

}

//--></script>
<html>
<head>
<title>caravan te huur</title>
</head>
<body>
<form action=http://www.formgenerator.nl/script/sendmail.php3 method="post" name="formgenerator" onsubmit="return validate()" style="height: 251px">
<input type=hidden name=std_adres[0] value=adres@gmail.com>
<input type="hidden" name="good_url" value="<a href="http://www.vxd.nl/bedankt.html">
											</a>" />
<input type=hidden name=std_adres_teller value=1>
<input type=hidden name=subject value='info caravan huren'>
<table cellpadding=0 celspacing=0 width=100%>
<tr><td>naam:</td><td><input type=text name=voornaam></td></tr>
<tr><td>woonplaats:</td><td><input type=text name=woonplaats></td></tr>
<tr><td>telefoon:</td><td><input type=text name=telefoon></td></tr>
<tr><td style="height: 24px">email:*</td><td style="height: 24px"><input type=text name=emailafzender><span class="auto-style1"> * Verplicht veld</span></td></tr>
<tr><td>commentaar:</td><td>
	<textarea name=commentaar style="width: 466px; height: 82px"></textarea></td></tr>

<input type=hidden name=extra_veld_teller value=>
</table>
</table><table cellpadding=0 celspacing=0 width=100%><tr>
		<td class="auto-style1">&nbsp;</td><input type=hidden name=groep_naam[1] value=''><input type=hidden name=groep_email[1] value=''></tr>
<input type=hidden name=groep_interesses[1] value=97><input type=hidden name=groep_teller value=1></table>
<input type=hidden name=login value=vink267><br><input type=submit value=verstuur>&nbsp;
	<input type=reset value=wissen></form>

</body>
</html>

<!-- end formgenerator footer -->

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo R.vink,

Ik kan niet testen of de code die je hier post werkt.
Wat ik zou voorstellen is om een nieuwe code op te vragen van de website waar je het formulier gemaakt hebt "formgenerator.nl".
Ik heb ook even op jou website gekeken maar kon helaas dit formulier niet vinden.
Wel kon ik het contact formulier vinden deze lijkt ook niet correct te werken aangezien het verwijst naar deze pagina "vxd.nl/caravan/bedankt.html"
Deze pagina lijkt niet te bestaan en moet waarschijnlijk zijn "vxd.nl/bedankt.html".

Hier uit kan ik concluderen dat waarschijnlijk een onjuiste bedankt pagina is opgegeven bij het genereren van het formulier op de website "formgenerator.nl"

Laatst bewerkt:
Beste Stefanz,

Bedankt voor je reactie. Je geeft exact het probleem aan. Bij mijn vorige hostingprovider had ik de bestanden in de map Caravan staan. Het was mij bij de nieuwe HP niet helemaal duidelijk of de map dan wel de bestanden in de root moesten staan. Ik koos voor het laatste maar dan had natuurlijk ook het script aangepast moeten worden. Ik had het probleem ook voorgelegd aan de helpdesk van Sohosted(mijn huidige host) en die hebben het voor mij aangepast. Alles werkt weer zoals vanouds. Prima service van hun overigens en met jou hulp had ik er dus ook uitgekomen. :thumb:

Met dank, René.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan