Formulier verversen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mindgame112

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2009
Beste mensen hier,

Ik heb een probleem met een formulier dat niet de waarden wil laten zien die ik wil.

Het is een formulier met allemaal tekstvakken die verbonden zijn aan een query dus bijvoorbeeld stofnaam en dan komt daarin de stofnaam te staan. Maar nu heb ik op hetzelfde formulier een keuzelijst staan die verbonden is aan de criteria van de query dus in theorie zou ik als ik in die lijst een stof kies alle eigenschappen moeten zien op een rijtje in alle tekstvakken maar dat gebeurt niet. Hij moet denk ik verversen of die query uitvoeren op de achtergrond en dan verversen maar hoe doe ik dat het best.

De query werkt overigens wel en geeft de goede waarden terug.

Met vr. gr.

Sjoerd

Laatst bewerkt:
Sjoerd.

Zodra je een nieuwe waarde kiest in de keuzelijst kan je het formulier verversen.
Geef bij de gebeurtenis 'Na bijwerken' op dat je een [Gebeurtenisprocedure] wilt starten.
Je komt dan in VBA terecht en daar is een Private SUb voor je aangemaakt.
Tik hier in "Me.Refresh" en je formulier wordt ververst.

Succes
Wim

Sjoerd.

Zodra je een nieuwe waarde kiest in de keuzelijst kan je het formulier verversen.
Geef bij de gebeurtenis 'Na bijwerken' op dat je een [Gebeurtenisprocedure] wilt starten.
Je komt dan in VBA terecht en daar is een Private SUb voor je aangemaakt.
Tik hier in "Me.Refresh" en je formulier wordt ververst.

Succes
Wim

Bedankt voor je reactie maar het probleem bestaat nog steeds er komt geen informatie in de tekstvakken. Heel raar. Ik heb een andere manier geprobeerd door in een apart formulier de keuzelijst te zetten met een knop die het formulier opent en dan werkt het wel maar als ik die keuzelijst in hetzelfde formulier zet als de tekstvakken werkt het niet. Heel raar misschien nog meer ideeen?

Nou laat ook maar weer ik ben er achter gekomen dat als je [forms]![formname].requery instelt met de goede variabelen bij de onclick van de keuzelijst hij wel gewoon alles ververst. toch bedankt !!

Gr.

Sjoerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan