Formulier verzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcvk45

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2010
Berichten
93
Ik zal waarschijnlijk niet de eerste zijn met deze vraag, maar vind nergens iets geschikt. IK heb een formulier gemaakt in PHP met volgende velden : Naam - Voornaam - adres - postnummer - woonplaats - aankomstdatum - vertrekdatum - email - tel
De knop herstellen werkt maar de knop verzenden opent enkel mijn outlook.
Ik zou graag hebben dat dit onmiddellijk wordt verzonden naar mijn e-mailadres.
Ik ben al meer dan een maand aan het zoeken maar als ik iets vind weet ik eigenlijk niet hoe ik alles moet oplossen. Ben nieuw met html en heb met veel moeite een simpele website kunnen maken. Ga nog ergens een cursus volgen.
Ik hoop dat er iemand mij kan duidelijk maken hoe ik dat formulier verzendklaar krijg.
Alvast op voorhand bedankt.
 
hmm

met mailto:
in een href bijv kun je automatish outlook laten openen met jouw email ingetypt
 
Hoi,
ik denk dat je zoiets zoekt
Ik heb hier ergens :confused: een paar scriptjes, dat was de eerste dat ik kon vinden
morgen kijk ik nog eens verder maar alvast een voorzetje
groet
 

Bijlagen

  • contact1.zip
    34,7 KB · Weergaven: 36
Dat is wat ik zoek maar dan met meerdere velden.
Kan ik die zelf toevoegen. Maar hoe en waar ?

Alvast bedankt
 
Hoi,
Ik heb voor het ogenblik twee mogelijke oplossingen, eentje is klaar, zie online
http://www.pc-in-nood.xyz/
Deze werkt, maar komt in mijn email adres terecht (testen) en, ik ken uw emailadres niet, als je mij een mailtje stuurt kan ik dat eventjes aanpassen (klik hier in helpmij op mijn naam) , zodat je zelf het resultaat kan zien. Als je zelf PDF's kan bewerken (adobe acrobat) kan je dat zelf aanpassen.
Morgen werk ik verder aan de andere oplossing.
Laat maar iets weten of zijn er vragen?
in bijlage PDF
Groet
 

Bijlagen

  • Contact.pdf
    51,9 KB · Weergaven: 32
Bedankt, is zeer goed maar hoe krijg ik die pdf in dreamweaver werkend?
Het is de bedoeling dat dit formulier via een link op een website geopend word en dan verstuurd.
 
Sorry, maar ik begrijp niet wat je bedoeld.
Ik ben totaal nieuw in deze materie en ben nu bezig PHP te bekijken en na te gaan of daar iets van snap.
Formulier is zeer goed en bruikbaar
 
Hoi,
Bekijk nog eens mijn link ,
http://www.pc-in-nood.xyz/
De pagina index (waar alleen reserveer opstaat) is de meest basic pagina in html, gemaakt met dreamweaver
Druk op reserveer, en bekijk het resultaat,maar geef eventjes een email adres, (via klikken op mijn naam) dan pas ik dat aan naar uw email adres en kan je de resultaten zelf testen.
Dit vbtje heeft niets te doen met php maar is een pdf bestand, maar morgen maak ik een vbtje in php
 
Ik ben nogal leergierig en zou dit graag zelf proberen.
Kan dat met adobe reader ?
 
Neen, zoals de naam het zelf zegt "reader"= lezen
Groet
 
Hoi,
Ik zal morgen of overmorgen nog een heel ander vbtje maken (in PHP), die je zelf zal kunnen aanpassen zonder kosten, als je het huidig vbtje wil veranderen heb je adobe acbrobat nodig
Groet
 
Ok , hartelijk bedankt ziet er goed en veilig uit.
Bedankt voor de snelle reactie en de uitleg ik ga dit zeker uittproberen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan