Formulier voor berekenen prijs verblijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

remonw

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2012
Hoi,

Ik dacht een simpel formulier te zoeken, maar ik kan hem niet vinden. Wie o wie kan mij misschien helpen. Wat ik zoek is het volgende:

Voor een website voor een vakantiehuis zoek ik een formulier dat kan berekenen hoeveel een verblijf kost. Je moet allereerst aangeven welk vakantiehuis je wilt. Vervolgens moet je de data aangeven (met behulp van die kalenders die je wel meer ziet waar je dan de VAN en de TOT datum in moet vullen). Vervolgens berekent het formulier de prijs. Het formulier moet ook rekening houden met verschillende tarieven in verschillende periodes.

Dit zijn de huizen en prijzen: http://cala-dor.nl/huizen/prijs/index.html (ik kan hier niet goed plakken).

Het liefst moet onderaan het formulier een button staan van: BOEK VOOR DEZE PRIJS. Die button mag gekoppeld zijn aan een mailadres.

Kunnen jullie mij hieraan / hier mee helpen? Van programmeren heb ik weinig verstand helaas...

Ik hoor graag.

Groeten,
Remon

voor zoiets heb je php nodig!
het is niet makkelijk om te leren maar eens je het kunt heel leuk je kan er heel mooie dingen mee maken
en om de mensen te laten boeken moet je dan ook nog eens gebruik maken van een mysql-database tenzij je alles zelf gaat doen en het formulier naar je laat mailen(wat je veel werk zal kosten)!
als je toch eens wilt proberen om php te leren hier vind je een goede basis:webmasterstart.nl php en daarna mss een boek kopen in de boekhandel!

als je vragen hebt over php kan je ze altijd stellen in het topic php hier op de site

groeten HObie

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan