formulier vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

marloes72

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2007
Voor de website van mijn zus heb ik meerdere formulieren gemaakt. Op zich werkt het goed. Bij de bestelformulieren is het echter zo dat alle 'aantal' velden van items waar je er méér dan 1 van kunt bestellen, in de email verzonden worden naar mijn zus (grotendeels leeg dus), wat de email m.i. nogal onoverzichtelijk maakt. Hoe maak ik het zo dat alléén de aantal velden waarin iets is ingevuld in de email verzonden worden? Of kan dat niet?

Een voorbeeld van een item zoals ik het nu heb staan:
Code:
<tr><td><input type=CheckBox name='Bestelling[]' value='AKGB01,'>&nbsp;Transparant glans&nbsp;</td><td></td><td><font size=1><strong>AKGB01</strong>&nbsp;</font></td><td>&nbsp;200 ml.&nbsp;</td><td>&nbsp;&euro;5,-</td><td><table><tr><td>&nbsp;&nbsp;&nbsp;<font size=2><u>aantal</u>,</font><br><font size=1>(bij meer dan 1)&nbsp;</font></td><td><input class=inputtext type=Text name='aantal_AKGB01' value="" size=3 maxlength="3" ></td></tr></table></td></tr>
Ik heb het ook al zo geprobeerd, maar dat helpt niets:
Code:
<tr><td><input type=CheckBox name='Bestelling[]' value='AKGB01,'>&nbsp;Transparant glans&nbsp;</td><td></td><td><font size=1><strong>AKGB01</strong>&nbsp;</font></td><td>&nbsp;200 ml.&nbsp;</td><td>&nbsp;&euro;5,-</td><td><table><tr><td><input name="aantal_AKGB01" type="checkbox" value="meer dan 1, aantal:"><font size=2>&nbsp;meer dan 1,<br>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;<u>aantal</u>:</font>&nbsp;<input class=inputtext type=Text name='aantal_AKGB01' value="" size=3 maxlength="3"></td><td></td></tr></table></td></tr>
Er zit zoals je ziet een lege cel in. Dit is omdat in de rijen eronder een fotootje in deze cel staat. Maar van 'transparant' kun je moeilijk een foto maken natuurlijk :D .

Ik heb ook nog een andere vraag. Kan ik velden zó maken dat mensen er alleen cijfers in kunnen vullen en dus geen tekst? Zoals in deze 'aantal' velden, maar bijvoorbeeld ook in een veld voor een telefoonnummer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan