• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Formulier vrije opvraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

JosEindhoven

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2014
Hallo

Ik heb een voorraadprogramma voor het beheer van tentenBekijk bijlage Tentenvoorraadoefen.xls , luifels en diversen
Op elk tabblad staat in kolom c de omloopmaat.
Als ik een bepaalde omloopmaat wil weten moet ik naar het betreffende tabblad en daar zoeken naar de omloopmaat.

Is het mogelijk om b.v. bij de index een opdrachtknop te maken die zoekt in alle tabbladen in kolom c naar de ingegeven omloopopdracht en de resultaten laat zien in een formulier

Hallo ExcelAmateur

Dit lijkt er een beetje op
Ik zie het liefst een formulier met opvraagopdracht. Nu moet ik weer een extra tabblad maken en daar de omloopmaten invoeren

Maak zelf even een invoer- en een uitvoerformulier. Dan bouwen wij de code wel.

Is het mogelijk om b.v. bij de index een opdrachtknop te maken die zoekt in alle tabbladen in kolom c naar de ingegeven omloopopdracht en de resultaten laat zien in een formulier
Ja, dat is mogelijk, als je een lijstje met alle omloopmaten kan posten kunnen helpers je leven een stuk makkelijker maken, geen lijstje dan kan het ook maar wat meer tikketik voor Jos en Helene:eek:
Als niemand mij voor is krijg je morgen een voorzetje.

Hallo Philiep
Daar zijn we weer

De omloopmaten staan op elke sheet in kolom c
Dus als ik b.v. 870 zou ingeven in de opvraag opdracht zou hij moeten zoeken in alle sheets en dan de gegevens op een formulier moeten zetten met als minimale voorwaarde de locatie van de omloopmaat.

Waar staat het opvraagopdrachtveld en op welk formulier moeten de gegevens komen, Jos of Helene?

Hallo Timshel

Dat is nu net het probleem en tevens mijn vraag. Opvraagopdracht via een formulier en dan de gegevens vervolgens op een ander formulier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan