Formulier waarden meenemen in Rapport

Status
Niet open voor verdere reacties.

OnkelZ

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2006
Hallo allemaal,

Ik schaam me altijd vragen te stellen :o , waarschijnlijk is het een stomme vraag :p

Ik heb een Formulier die Kriteria meegeeft aan een Query zoals Periode en Doelgroep.

Ik wil in de koptekst van het bijbehorend Rapport weergeven welke Kriteria ingesteld zijn door de gebruiker. Bij de Datum velden is dit geen probleem. Echter in het geval van doelgroep heb ik het probleem, dat het id wordt gebruikt als kriteria en ik wil de omschrijving op het rapport.

Formulier veld (Zielgruppe)
SELECT [ACTIVITEIT].[rgl_id], [ACTIVITEIT].[rgl_omschrijving] FROM ACTIVITEIT GROUP BY [ACTIVITEIT].[rgl_id],
[ACTIVITEIT].[rgl_omschrijving];

Rapport veld:
= Formulare![frmddvkwa1]![Zielgruppe]

Ik wil natuurlijk mijn Kriteria niet op basis van Veldomschrijvingen op de Query laten doorwerken dat is geen nette oplossing, ik weet dat ik daarmee wel mijn bovengenoemde probleem oplos.

Grtzzz

Er zijn geen stomme vragen alleen stomme antwoorden. In dit geval heb ik niet eens een stom antwoord anders dan wat jij zelf voorstelt maar dat vind je geen mooie oplossing:
Neem je veldnaam van je form op in de where clause van je query.

HTH
Weest gegroet,
Guus

:D :D :D toch bedankt voor het antwoord, misschien moet ik het toch maar doen :(

Guus2005 zei:
Er zijn geen stomme vragen alleen stomme antwoorden. In dit geval heb ik niet eens een stom antwoord anders dan wat jij zelf voorstelt maar dat vind je geen mooie oplossing:
Neem je veldnaam van je form op in de where clause van je query.

HTH
Weest gegroet,
Guus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan