formulier: wel/niet weergeven textvak

Status
Niet open voor verdere reacties.

boltc

Banned
Lid geworden
6 jun 2005
Berichten
221
Ik heb een formulier met daarin meerdere textvakken.
1 van de textvakken heet dagdeel en heeft als besturingselement de naam 'dagdeel'
het andere textvak heet dag en heeft als besturingselement de naam 'dag'

nou moet het textvak 'dag' weergeven worden als 'dagdeel' vm is. als het textvak 'dagdeel' nm is dan moet hij niet weergegeven worden.

ik dacht iets van:
Code:
If me.dagdeel = "nm" Then

End If

maar verder weet ik niet hoe of wat ik moet doen, kan iemand mij hiermee helpen?:confused:
 
Laatst bewerkt:
Deze code op het formulier bij aanwijzen;

Code:
if me.dagdeel = "vm" then

[INDENT]me.dag.visible = true[/INDENT]

else

[INDENT]me.dag.visible = false[/INDENT]

end if
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

zet de code van RIANXL niet alleen in de Bij Annwijzen gebeurenis van je formulier, maar ook in de Na Bijwerken gebeurtenis van je control ("tekstveld") dagdeel.

Groet,

Tardis
 
Ik heb geprobeert wat jullie hebben getypt maar hij doet heel raar. als ik het formulier laad dan laat hij gewoon alles zien. Als ik op dagdeel klik dan verdwijnt bij ieder record de dag. ik heb zegmaar alle records onder elkaar staan...
als ik de die codes plaats voor invoegen of na invoegen dan doet hij helemaal niets:confused:
iemand die mij nog kan helpen?
 
Bij een doorlopend formulier is het niet mogelijk om het veld van een bepaald record niet/wel weer te geven.
 
ooh dat is niet echt fijn. ik zou dit echt heel graag willen omdat hier mijn formulier veel duidelijker word, iemand een idee?
Groetjes bo
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan