Formulier wijzigen gegevens

Status
Niet open voor verdere reacties.

arnose09

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2006
Beste Helpmij'ers,

Het lukt mij niet om in het formulier [Ufwijzigen] gegevens (in de worksheet) te wijzigen.

Het formulier komt op na het klikken van de button Wijzigen bestaande transportactie.

Wat doe ik fout?

Bekijk bijlage PLANNING TEST.zip

Misschien heb ik de vraag niet helemaal duidelijk gesteld, het lukt mij niet om de combobox met het nummer te laden waardoor mogelijk de andere boxen ook geen data bevatten.

Kan iemand mij verder helpen?

Pas de aanroep van 'Event-codes' nooit aan.....;)

Private Sub UFwijzigen_Initialize()

versus

Private Sub UserForm_Initialize()

Dank maar als ik nu in het menu het formulier wijzigen oproep dan krijg ik de volgende melding:
De onderbreking geeft als probleem:
fout 13 typen komen niet overeen

Application.WorksheetFunction.CountA (Sheets("Data").Range("A:A")) - 1

Wat is er fout aan deze code?

Laatst bewerkt:
Dan heb je iig ook Activate juist aangepast,

Je zult de uitkomst van Application.WorksheetFunction.CountA(Sheets("Data").Range("A:A")) - 1 nog wel ergens aan toe moeten wijzen....

vervolgens mis je in jouw voorbeeldsheet ook nog het gedefineerde bereik "Totaal"

Ik stel het zeer op prijs als ik hierbij geholpen kan worden aangezien mijn kennis niet ver genoeg reikt om dit te laten slagen. Ik loop hier namelijk al 3 dagen op vast.

Geef eens aan wat je wilt bereiken,
de gebruikte code geeft aan dat je eea wel snapt of is alles gekopieerd?

Een groot gedeelte van de code is gebruikt van o.a. bestanden van dit forum. En dit snap ik gedeeltelijk maar blijf vastlopen op het formulier Wijzigen. Invoeren gegevens is wel gelukt.

Ik wil bereiken dat via de knop "wijzigen bestaande transportactie" een formulier wordt [UFwijzigen] geladen waarin de eerste combobox transportnummer geladen wordt met de informatie uit het tabblad [Data, kolom A TNUMMER], als je een keuze maakt in het formulier dan wordt de textbox [BV] geladen met de gegevens in dezelfde rij [kolom B, tabblad 'Data'] en de combobox [Omsch] in het formulier met de gegevens uit kolom H.

Als ik vervolgens op de knop Wijzigen klik dan is het de bedoeling dat de gegevens uit de textboxen en comboboxen de tekst overschrijft in het tabblad Data.

Ik zie dat vragen op het Excel gedeelte sneller worden beantwoord. Is het verstandiger om dit soort vragen voortaan onder Excel te plaatsen?

Ik had deze morgen al een antwoord geplaatst, maar daar is blijkbaar iets mee misgelopen.
Mod ???

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan