formulier

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door Webstudios

echter wel als je error_reporting(E_ALL); erboven zet

Das dan ook nieuw voor mij... Vars buiten quotes is alleen noodzakelijk bij arrays !! Maar ook dan kun je wel met quotes werken: {$array[3]} werkt prima :).

Ennuh.. Je pakt de mailfunctie erbij maar daar gebruikt niemand hier toch vars in quotes? :confused:

Ik wil echt niet pesten maar waar hebben we het over ? :D.

php5 kan mij (en ik zal niet de enige zijn) gestolen worden. Er zijn zo weinig scripts en hosts die dat kunnen en ondersteunen. Als je een script in php4 schrijft, is de kans veel groter dat het op een php5 host werkt. Visa versa moet je alweer op bepaalde functies letten die niet in php4 voorkomen.

Dat is niet de bedoeling, met error_reporting(E_ALL); zul je hier foutmeldingen mee krijgen, en met php5 ook, daarom moet je het zo doen:
In php4 werkt het gewoon:
http://thomaz.dyndns.org/test.php.

btw, waarom haal je die mailfunctie er nu bij ? :8-0:

edit: Ik heb het script net op een php5 host getest en het werkt als 'n zonnetje. Ik weet niet hoe jij aan die info komt maar het werkt gewoon :confused:

Geplaatst door masterprut
edit: Ik heb het script net op een php5 host getest en het werkt als 'n zonnetje. Ik weet niet hoe jij aan die info komt maar het werkt gewoon :confused:
Ik gok dat hij dat van één van de vele waardeloze tutorials op internet heeft :)

Geplaatst door JPeetje
Ik gok dat hij dat van één van de vele waardeloze tutorials op internet heeft :)

Ik gok dat ie het zelf verzonnen heeft :cool:

Nu jij nog pcfixer en daarna mag stef het ons vertellen :p

Geplaatst door Webstudios
Raar d8 toch dat het errors ging opleveren :S
Je moet er wel 100% zeker van zijn en het zelf onderzocht hebben voordat je informatie gaat verspreiden ... :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan