Formulier

Status
Niet open voor verdere reacties.

Swimmingpooll

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 nov 2006
Hallo,

Ik zoek een formulier met Javascript of HTML. Een aanmeld en contactformulier. Het mag niet met emailprogrammas zijn. Liefst een verzendknop die direct mail verzend. :thumb:

Wie kent er zo eentje?:)

Een mailformulier dat direct verzend zonder emailprogramma is mogeliijk, alleen niet met javascript omdat dat een "client-side" script is.
Met php of asp is het wel mogelijk omdat dat "server-side" scripts zijn.

Greetz : Jer:cool:en.

Bestaat het ook in ...

Bedankt , maar ik heb Freewebs. En accepteren die PHP dat weet ik niet. Maar ken je een script zonder MQsol ofzoiets database? Want die formulieren zijn noglabelangrijk op die website .. :confused:

Swimming Colour :D

Ik heb de mogelijkheden van freewebs bekeken, en je kan geen enkel server-side script gebruiken, tenzij je upgrade tot een premium-account, betalend dus. Zelfs dan nog kan je enkel cgi/perl gebruiken en geen php of zo.
Jammer dat ik je zulk nieuws moet meedelen. :(

Een mailformulier dat direct verzend zonder emailprogramma is mogeliijk, alleen niet met javascript omdat dat een "client-side" script is.
Met php of asp is het wel mogelijk omdat dat "server-side" scripts zijn.

Ik ben ook bezig met een formulier voor mijn site, deze heb ik in dreamweaver gemaakt.
het probleem is als ik het form ga verzenden komen de gegevens niet in het outlook mailtje.
nu las ik net dat het ook anders kan via java of php, daar heb ik (nog) helamaal geen verstand van. Kan jij me helpen aan z'n script dan kan ik die in dreamweaver gebruiken.
ik ben er al lang mee bezig maar ik kom er niet uit.

alvast bedankt

Javascript is ongeveer het enige wat ik een beetje ken naast html.
Ik denk niet dat ik je kan helpen door zelf een script in php te maken, maar ik zoek wel nog even op het net naar bestaande scripts.

Javascript is ongeveer het enige wat ik een beetje ken naast html.
Ik denk niet dat ik je kan helpen door zelf een script in php te maken, maar ik zoek wel nog even op het net naar bestaande scripts.

ik moet waarschijnlijk iets met CGI gaan doen, dan moet het wel lukken.
ben er mee bezig heb een paar goede site's gevonden naar aanleiding van een andere vraag op het forum van helpmij.nl
maar heel erg bedankt

Da's inderdaad juist met die cgi, maar dan moet je provider of webhost dat wel ondersteunen. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan