formulier

Status
Niet open voor verdere reacties.

dralex

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2011
Berichten
154
Ik heb een tabel (basis info) die is gekoppeld aan Logische test en fysieke test tabellen.
Tevens heb ik een koppeltabel fysieke test id – csc id.

Ik moet eerst basis info invullen en vervolgens logische test en daarna fysieke test dit doe ik doormiddel van een formulier.

Nu wil ik in het formulier ook de koppeltabel invullen.
De gegevens die daar gevuld wordt is uniek voor de fysieke test en basis info.
Het lukt me echter niet om de koppeltabel als sub in op hoofdformulier te plaatsen als uniek.
Als ik dan een nieuwe record maakt worden basis info, logische test en fysieke test geleegd maar de koppeltabelformulier niet.
Bekijk bijlage 125993
 
Eh.. ik werk met Mac, en ik kan hem niet openen... Welke versie heb je gebruikt??
 
Je koppeltabellen zijn gekoppeld aan de tabel Fysieke testgeval. Je subformulier sub_koppeltabel fys_csc moet je als subformulier opnemen in formulier Sub_ Fysieke_testgeval. Dan kun je ze koppelen via het veld Fysieke testgeval-ID.

Tip:
Vermijd spaties in objectnamen.
 
Graag gedaan. Als daarmee je vraag is beantwoord, wil je de vraag dan op opgelost zetten a.u.b. Blijft het forum ook overzichtelijk.
 
Als ik in een subform. een subform. heb hoe kan ik die invullen in mijn hoofdform waar dus subform wel zichtbaar is en invulbaar maar de subsub niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan