formulier

Status
Niet open voor verdere reacties.

uterie

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2015
Berichten
21
beste,

hoe verwijs je in een formulier naar een module. Ik krijg steeds de melding
Compileerfout
Er wordt een variabele of procedure verwacht, geen module.

de procedure staat wel in een module geschreven.

alvast bedankt voor de hulp.

gr
 
We weten niet eens in welk programma je werkt, en de code zien we ook al niet. Hoe denk je dan een bruikbaar antwoord te krijgen?
 
Kijk hier eens naar.
 

Bijlagen

  • Demo AH.xlsm
    15,5 KB · Weergaven: 5
Nou, een vraag van bijna 8 jaar oud.... Dat valt bij mij niet onder de kwartjes, al waren dat toen nog geldige betaalmiddelen. Ik vind het wel fijn als TS eerst eens reageert op een berichtje voordat we gelijk in de Maakmodus springen...
 
  • Leuk
Waarderingen: HSV
mijn ervaring van lang, lang geleden toen ik nog Excel VBA gaf (dus geen alziende blik ;) ). In zo'n geval hadden de cursisten meestal een procedure/variabele dezelfde naam gegeven als de module.
 
Klinkt als een hele plausibele verklaring, gezien ook de foutmelding. In dat geval heeft TS vermoedelijk de module zelf hernoemd, want VBA geeft modules een naam als "Module#" waarbij # een oplopend getal is als je meer modules toevoegt. En niemand zal een nieuwe procedure "Sub Module1()" noemen vermoed ik :). Maar een Procedure "Sub TekstOmwisselen()" op een module "TekstOmwisselen" gaat natuurlijk fout. Die kan je beter "modTekstOmwisselen" noemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan