Formulieren invullen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DutchKnight

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2003
Ik ben op zoek naar een programma waarmee ik een formulier via de printer kan invullen.

Ik heb geen idee of zoiets bestaat maat het lijkt me van wel.

Hoor graag jullie tips

Geplaatst door James007
Zoiets als dit?

Freeware natuurlijk:love:

James:)

Geloof het niet. Dit is meer om een formulier te maken dacht ik.

Wat ik zoek: je stopt een formulier onder je scanner. Als het formulier gescanned is dan vul je het via je toetsenbord in en je stopt het dan in je rinter en alleen de ingevulde velden worden dan geprint.

Hoop dat ik het goed heb uitgelegd.

In ieder geval bedankt.

Dutch

Het kan met een vector-grafisch programma als illustrator, je scant het orgineel, gebruikt dat als achtergrond en plaatst / typed de verschillende teksten op de juiste plek. Daarna afdrukken zonder achtergrond.

Wel eerst proefprinten op een leeg papier en dan samen tegen het licht houden.

Op die manier kan je bv een overschrijvingsformulier printen.

http://gnuwin.epfl.ch/apps/Sodipodi/en/index.html is een free:love:ware versie [te downloaden 4.5MB]
(^ You can get to GNUWin here klikken na bovenstaande link)

Vr.Gr. Egel.

Geplaatst door DutchKnight
Ik ben op zoek naar een programma waarmee ik een formulier via de printer kan invullen.

Ik heb geen idee of zoiets bestaat maat het lijkt me van wel.

Hoor graag jullie tips

Is het voor pro gebruik (bedrijven digitaal dingen laten invullen) of voor een handmatig iets?

Geplaatst door XP_PC

Is het voor pro gebruik (bedrijven digitaal dingen laten invullen) of voor een handmatig iets?

Het is voor handmatig gebruik. Ik heb een bijna onleesbaar handschrift en wil het daarom per computer invullen, Denk aan declaratieformulieren ziekenfonds of iets dergelijks

Dutch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan