formulieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

kompas

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2002
Hoi,

Het betreft hier office 2003. Ik heb in word een formulier gemaakt. Dit formulier wil ik gewoon kunnen mailen en de ontvangers moeten het kunnen invullen door steeds met de tab naar het komende velt te gaan. Ook mogen ze geen dingen kunnen veranderen. En "insert' moet dus automatisch uitstaan.

Hoe maak je zo'n formulier?

groet,
kompas

formulier

Volgens mij moet je het formulier na beveiliging als bijlage meesturen en vervolgens na invulling weer terug laten sturen. Ik heb ook geprobeerd om vanuit word een formulier te mailen, maar dan ben je de formuliervelden kwijt.

Wanneer iemand weet of en hoe je de formuliervelden op die manier kunt behouden, dan hoor ik dat ook graag.

Bascule

Kompas,

Extra -> document beveiligen selecteer daar formulieren en voeg een wachtwoord toe. Het kan zijn dat als je een doc bestand opstuurt dat sommigen het niet kunnen lezen omdat hun e-mail client het als een onveilig bestand ziet. Zippen is dan een oplossing.

Bascule,

De ontvanger van het formulier moet in zijn e-mail client Word hebben geselecteerd als e-mail editor, anders verdwijnen de formuliervelden. Met Outlook Express heb je dan al een probleem want zover ik heb begrepen wordt Word als editor daar niet ondersteund. Zie ook http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;165771&Product=wrd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan